Your love is a lie

Hej sötnosar!
Ligger i sängen och tar det lugnt, har kollat lite bigbrother, men tänkte
skriva ett inlägg och sen fortsätta. Är helt besatt av bigbrother, även fast jag sett
alla dom avsnitten(för två år sedan) så är dom lika bra. Och nu minns jag verkligen
hur mycket jag avskydde gabriella och tommy, någon som minns dom idioterna?

 
Tommy & Gabriella

Nåja, skoldagen har rullat på, såg the notebook på engelskan idag, åh så fin den är.
Äkta kärlek på alla sätt som finns. Mys :) Fast dock sov jag typ halva lektionen,
är så trött om dagarna nu för tiden, sover alldeles för lite :s
Och ikväll får jag sovsällskap, myys :) Belly övernattar!

"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0