all for one

Godmorgon!
Gårdagen var super, var ju me johanna hela dagen så :) Plannja spöa uppsala!
Det gillar vi! Matchen var inte så rolig men jag hade kul åt andra saker i allafall.
Men de har jag fan alltid när jag är me johanna, kan inte vara seriös så, omöjligt!
Även fast hon inte skrattar någonting, så skrattar jag bara av att se på henne :o
Sen så for vi iaf hem till pappa, vi ska sova här hela helgen ist, ensam hemma ;)
Hos pappa kollade vi på "Get rich or die tryin" och "I am Legend" dom var great!
men jag hann tyvärr inte se hela "I am legend" för jag somnade rätt tidigt..
Och jag tror minsann att jag drömde om 50 cent efter att sett filmen :o
jag och johanna somna på lill soffan i datarummet, och jag vakna av att hon tog
all plats, haha. så då särade vi på oss så hon gick o la sig i mitt rum o jag låg kvar.
Förstår inte varför inte jag gick o la mig i min säng också, haha. Knas man är ibland!
I allafall, ska väcka henne klockan elva och då ska vi käka och sen ska vi dra till stan.
Hon ska köpa någonting på stan och jag ska bara sola, så vi blir där en snabb sväng.
Sen hem igen, och sen blir de att ladda upp för kvällen, fan va de låter bra ;D

you are the one who makes me whole,
in my heart and in my soul <3


image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0