babygirl my babygirl

Sitter framför datorn på skolan, jag, amanda & nathalie ska söka fakta om Paris.
Men vi har inte kommit fram till de än, jag har snackat i tlf me min baby johanna,
och dom har kikat runt. Så de är dags att ta tag i de, så vi kommer någon vart :)
Åh, vilken dag de blir för erica idag, i'm gonna be so happy! <3
Johanna kommer kring tre, då ska vi på stan och kika runt osv :)
Sen ska jag sola, men den jäveln har tatuerat sig så hon kan inte :>
Men först och främst när jag träffar henne så ska jag kraaaama henne.
Oj, vad vi ska kramas :) har saknat henne så mycket, typ 2 mån sen sist ;/
Det är otroligt att vi klarar av att vara utan varandra så himla länge, men..
Man har börjat vänja sig att inte träffas så ofta, för två år sen var vi oskiljaktiga.
Satt ihop helt enkelt & jag skojar inte, vi var verkligen världs bästa vänner, yeah!
Men de är vi forfarande och kommer alltid vara de, sådeså :) Don't even try bitches.
Nåväl, ni kanske märker att jag är överlycklig att hon ska komma, inte sant?
Hursomhelst, ikväll blir det att mysa en massa, får se om tjejerna är med också!
Det blir great :) Och fest imorgon då, fan den här helgen kommer slå allt, helt klart!

Nu, leta fakta om paris, the love city'
Puss på dig :)

Min sötnos :)



Senaste

1. Kompis du träffade: Nathalie och amanda, som jag är me nu.
2. Personen du pratatade i telefon med: Elin my babe!
3. Du fick SMS av:  Emma
4. Du kramade: en riktig sötnos!


Idag

5. Kläder: Jeans och en kofta
6. Bättre än igår: This is the best day, ofc!


Imorgon

7. Är det: Lördag, FEST!
8. Planer: Festa gärnet me brudarna ;D
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag har tänkt mig iaf ;o


Favorit

10. Nummer: vette sjutton.
11. Färg: Svart, grått och vitt
12. Årstid: Sommar ofc!


Frågor och svar

13. Saknar du någon?JA!
14. Humör för tillfället? Det är nästan helt på topp, om någon timme är de super!
15. Det första du gjorde imorse? Vaknade trött som tusan.
16. Vad åt du sist? Pannkaka här på skolan.
17. Vad irriterar du dig på? Alldeles för mycket..
18. Tror du på distansförållanden? Joo, det gör jag!
19. Vem tänker du på just nu? ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med? Det finns väl en chans ;)
21. Vart reste du sist? Till Sthlm
22. Vad gjorde du igår kväll? Myste massa och träna :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa
24. Ler du ofta? Ja, de tror jag ;p
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)?  Va?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jepp!
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Svart kofta


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Jaa.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Mjo.
31. Gråter du när du skadar dig? Beror väl på hur ont de gör-


Lycka

32. Är du en glad person? För det mesta.
33. Vad gör dig glad? Mina underbara nära & kära, ni gör mig lyckligast!
34. Önskar du att du var lyckligare? Ibland gör jag väl de.
35. Är lycka överskattat? nej :)
36. Kan musik göra dig glad? Ohyes!


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Jag säger de om jag menare.
39. Har du en flick/pojkvän? snart ;)
40. Är du nöjd med det? yes som fan!

Hat

41. Vem hatar du verkligen? Hata är ett starkt ord ;)
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Näe
43. Är du en mobbare? Näe.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja.
45. Har du blivit sviken någon gång? Jaaa, too many times!


Skolan

46. Gillar du skolan? Nej, känner hat mot den!
47. Favoritämne? Hm, ingen alls.
48. Värsta ämne? Matte!
49. Har du spytt i skolan nån gång? Neeeej, tacka gud för de!
50. Är skolmaten god? Såfan heller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0