can we bring yesterday back around

Dags att skärpa till sig erica, nu ska jag unna mig några alkoholfria helger :)
Det har blivit för mycket på sistone, typ varje helg :o och pengarna bara far iväg.
Och jag behöver pengarna så varför då kasta iväg dom på alkohol? skärpning!

Gårdagen var väl bra, blev lite missförstånd hit o dit, men inget jag orkar bry mig i.
Först var vi hos mig sen hos mats, sen hos crille och till sist hamna vi hos johan :)
sen kom davve och hämta oss och då käka jag och olivia och sen somna jag gott!
Johanna sov hos sofie, men kom nu i morse o packade oså och nu har hon farit :(
Himla tråkigt, saknar henne jätte mycket redan. Helgen har gått så snabbt :o helt sick.
Om jag kortfattar min helg så har den varit lyckad precis som jag hade hoppats på!

johanna och olivia
ni är min lycka

you're mine, sugar ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0