don't let me be the last to know

dessa söndagar... jag gillar dom inte!
jag har bara chillat idag, all day long. ute på en kvällsprommis med
isabell och maria har jag hunnit med, sen har jag duschat osv :)
har även varit och smällt i mig ett skrov på charlies, med mami & suss.
Men fick ju de gratis så :> och det satt väldans fint, med ångest efter.
Men de jag lagt på mig ska jag ändå träna bort imorgon, med olli! :)
såå, skolan imorgon då. åhnej! fan vad skolan tar död på en alltså.
jag oooorkar inte. idrott imorn också, och sen träna, hurtigt erica ;)
väldigt ovanligt för att vara mig, om du frågar dom som känner mig ;o

helgen har varit helt okej,
fredag: mys med några tjejor
lördag: var jag & tjejerna på fest
söndag: flottat, promenerat, chillat biffen

Nu ska jag packa gympakläderna och gymkläderna,
sen mina vänner blir de sängen. vill inte vakna imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0