I can't stand how much i need you

sitter här med kurrande mage, som skriker efter mat!
Men mamma har varit på IKEA, så hon kommer hem på typ en halvtimme,
och då ska vi svänga förbi Charlies och köpa nå yummie och sen vidare
till sävast och hälsa på Eva & Roland, de vaar väldans längesen, så de blir kul! :)
Dom är som så söta dom. Sen när jag kommer hem ska sara färga mitt hår,
eller det beror ju helt på vilken tid jag kommer hem, men hinner nog, i hope : )
Dagen har varit chill, som alla torsdagar, data på morgonen, sen matte, lunch &
sen två 40min lektioner med babsan som vi oftast inte gör någonting på, idag
redovisade dom som hade kvar att redovisa, sen jobba vi på uppgifterna,
fast jag var redan klar, så jag gjorde i princip ingenting på babsans lektion! nice.
Sen sluta jag klockan ett, gick en snabbsväng på stan med emma 'putte' =)
sen när jag tänkte ta bussen hem stötte jag på rebecka, vilket var längesen.
så vi pratade en hel del på bussen och bestämde att hon skulle följa hem till mig,
så vi gick till mig och pratade ännu mer, de var trevligt. Men nu har hon farit.
Och jag sitter fortfarande här med en kurrande mage.. Ge mig mat, någon!

Fest i helgen, with the girls ;)
- sounds perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0