I hate that i love you

Har precis slutat data lektionen, har jobbat med projektet hela lektionen, de behövdes!
Sen har jag matte om en kvart typ & där blir de att jobba på som tusan :) det behövs också.
Nåväl, efter matten är de mat, hoppas man får nå gott. Men chansen är jävligt liten!
Sen efter lunch ska jag jobba om projektet, i typ 80 min har jag den lektionen tror jag.
Så jag måste göra klart projektet eftersom de ska vara inlämnat imorgon, ooh stressigt.
Sen slutar jag efter dom lektionerna, 13 20 ;) jag gillar! Då blir de stan med min olivia :)
Nu ska jag dra mig härifrån och ladda för matte!

olivia & johanna
you are my very best <3


Uppd.
Har precis ätit, gjorde mig köttfärssås och makaroner, alltid yummie! :)
har precis bytt om till träningskläder, ska och dansa med pääl, bodyjam!
Skaka rompa hoppas jag att de blir, vet inte hur de nya numret är så.
De blir spännande och se ;) Men amanda sa att de är lite disco stil.
Kan ju bli roligt de också :) som jag skrev i de tidigare inlägget att:
jag hoppas att jag får nå god mat men att chansen är jävligt liten!
Hur rätt hade jag inte i de? Jävla laxlåda? ;o usch och fy. blev morötter o macka!
Det blev en fika efter skolan med olli och pääl, sen köpte jag en klänning på gina.
Sen for jag hem, och nu väntar jag på att min far ska hämta mig, sakni han liti! <3

Så, vi ses någon dag(?)

I be your cloud up in the sky
I be your shoulder when you cry
I hear your voices when you call me
I am your angel



Bjuder på två bilder från helgen;


Jag och johannababy!

image32


image34
Pim, olivia & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0