i will always love you

Näst sista lektionen för denna fredag & det är näthandel. Jag känner mig inte
smart idag, så jag orkar typ inte jobba om jag ska vara ärlig. är helt trött i huvet!
Denna dag har varit lång, som alla andra fredagar, fredagarna är sämst :o fo sho.
och egentligen borde fredagar vara den bästa dagen tycker man, i allafall jag ;>
Efter skolan var det tänkt att träna, men tror nästan att jag skippar det.
Har ont i huvudet också och fryser hela tiden, tror minsann att jag ska drabbas
av ännu en till förkylning. så det blir nog raka vägen hem för en power nap :)
och jag hade tänkt att fara och träna med jessica men de skulle inte förvåna mig
om hon säger att hon är hos sin lilla älskling och inte orkar komma. ej ovanligt ;o
Nåväl, ikväll blir de mys med mina tjejor :) Efterlängtat! Saknar att vara alla ;-*
Kommer bli en skitbra kväll, tror jag! :) Blir väl att köpa  gotta och snacka skit ;)
Sånt som tjejer gör ;) nää, snacka lite allvar och säkert se någon film, bara vara :)
Och imorgon kanske belly ska komma till luleå,
ska pussa o krama sönder henne då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0