if i could i would pick up the pieces of your broken and put it back together

klockan är snart tre och jag är knappt trött, inte sovatrött iaf, orkar inte sova? ;o
jag är knasig, jag vet. Blir ju som jag umgås, syftar mest på johanna, blondie ;)
Haha, ni som känner johanna vet exakt vad jag menar, man kan inte vara osmartare.
- Får jag ta dig i brunögat johanna?
- Hehe, men jag är ju blåögd :)

Haha. är hon inte för söt? ;)

måste bara påpeka att musik är fan mitt beroende, skulle inte klara av att vara utan de.
det är fullkomligt omöjligt, i'm in love with it. Skulle inte klara mig utan mina flickvänner heller.
tack, så jävla mycket tack för att ni finns i mitt liv <3 skulle inte klara en dag utan er tjejer :)
Så, vad händer resten av natten då? Jo, jag ska kolla one tree hill <333 bästa serien!
Sen, om jag nu orkar sova, så ska jag sova :) Men det beror ju helt på om jag orkar då.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 03:09:31
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0