i'm holding on your rope, got my ten feet off the ground

Gårkvällen spenderade jag med jessica, karro, angelica, palle och elin :) pusspåer!
Sov hos jessica också oså, vi var en sväng med isabell, maria och amanda också.
vaknade ganska tidigt idag, vi gick och åt och sen kolla vi videon på karro och jess från thai.
Haha, fan vad kul :> Karro var så jävla rolig och söt! "Vi kanske skulle börja.......dra oss"
Om ni ser de så förstår ni varför de är så kul :> haha! nåväl, väl hemma tog jag en dusch.
hade tänkt fara på stan idag, men då kom jag på att jag ska och kolla på kusin björn :)
Klockan 7 uppträder han på kulturenshus, ska bli jätte kul att se :) far med papi och sis.
Så det blir inge stan idag, de blir för stressigt. hade tänkt fara med palle och angelica.
Men jag far imorgon med angelica i allafall :) Får se om någon mer hänger på! :)

Så, ikväll blir de då att se kusinen uppträda :) det kommer vara great!
Har ingen aning hur länge de kommer pågå, så hinner nog inte med så mycket mer ikv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0