It can only get better

Jag tycker om putte jätte mycket :)
Putte är min lilla trollis unge :) med stora öron, och egentligen väldigt liten, 
de största med putte är nog öronen :) Fast det är nog dags att klippa håret i
öronen så putte lyssnar på mig. Men hur som helst så är putte det söstaste
trollet som finns och kommer alltid vara de liti! :) Putte & Mulle <3
forever troll.

Har data just nu, och börjar känna mig ganska otålig nu, är hungrig som fan.
Och det värsta är att jag har glöma mina små älsklingar hemma, på köksbänken.
Så kan ju inte påstå att denna måndag är min lyckodag, har lunch om 25 minuter.
Och efter lunch har jag idrott, hoppas vi får göra någonting roligt idag.
Sen har jag bengan sista lektionen, och då lär vi bara rita dom där jävla siffrorna.
Sen ska jag med pappa en sväng, sen ska jag och sola, hämta ut skorna på
stadium, sen hem och äta, plugga, och sen ska jag och dansa! : )


Min helg har varit riktigt mysig ;)
Fest nästa helg? så ser de iaf ut, men jag får se.

sötnos <3

Kommentarer
Postat av: <3

Ååh, du är så sööt älskling !

2008-02-11 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0