it's me and you

morning folks!
inte för att det direkt är morgon för mig, har varit vaken sen efter tio ;o
himla ovanligt för erica, att stiga upp så pass tidigt! men nångång är den första.
gårdagen var väl mojjsig, blev inte som de var planerat direkt (inte förvånad).
Det var typ bara jag och elin, och en chipspåse, sourcream & onion ;) men vafan!
sen kom olivia också :) sen gick vi ut och mötte maria, issa och amanda en sväng,
sedan tillbaka till mig, snackade och skrattade ochsåvidare, & sen for elin hem.
och jag och olivia myste, skratta och snacka, precis som innan elin for! ohyes.
sen somnade jag, himla tidigt ;o och olivia for senare till boden, haha. tok unge ;>
sen har jag vaknat, ätit frukost, kollat tv, suttit här (vid denna sega datajävel) !!
jag lovar, jag blir fan tokig på den här datorn, den låter som ett jävla flygplan typ.
ikväll blir de mys i guess, jag är inte helt hundra procent säker vad som händer.
men får hoppas på att det går som jag vill i allafall. hade varit kul att träffa belly!
Så ska slå en pling till henne alldeles strax och se hur de blir!
Ensam hemma all night long ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0