let's rock the night away

Ändrade planer inför helgen, eller jag hade inte riktigt en så planderad helg.
Men det blir i alla fall att fara till helle ikväll, fan så mysigt säger jag bara :))
Har inte träffat henne på hur länge som helst, typ två månader sen i allfall :o
Det är helt oroligt att vi klarat oss utan varandra så länge, förstår inte hur!
Så de kommer bli så himla roligt att träffa henne nu idag, jag längtar! :))
Det blir att äta go middag och sen mysa en massa, typ bada bastu oså :)
Sen kommer jag hem imorgon och då ska jag träna =)
och så blir de förmodligen att vara med tjejerna, skulle jag tro.

Har adminstration just nu, jag, natta och mandy jobbar om Paris!
Just nu är de nathalie som skriver så antar att de är min tur snart.


baby, baby
when we first met, i never felt something so
strong, you were like my lover and my best friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0