Love is wicked

God dagens!
idag är de torsdag och skolan idag var chill som alla andra torsdagar,
slutar tidigt, redan 13 20 ;) och idag gjorde jag bort redovisningen också.
Fyfan vad skönt att ha gjort bort den! :) I'm happy och de gick faktiskt bra :)
Nu ska jag ladda upp med käk för att sedan fara och dansa bodyjam ;)
med pilliga pääl, de blir skit nice! Skaka lite rompa och bara ha kuul =)

Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag :)
tack för alla söti sms ;-* och presenten, mami! Söti mami <3




Ditt namn: Senaste personen du pratade med i telefon.
Ålder: Åldern på din yngsta kusin.
Hårfärg: Din favorit färg.
Ögonfärg: Färg på tröjan.
Färg på tröja: Hårfärg.
Färg på byxor: Färg på hus.
Var du bor: Favorit mat.
Färg på huset: Färg på senaste frukt du åt.
Antal syskon: Lika många som antal husdjur du har.
Namn på syskonen: Namn på husdjuren.
Mammas namn: Ditt smeknamn.
Pappas namn: Senaste person du skrev med på Msn.
Favoritlåt: Det du senast åt.
Favoritfilm: Sämsta film du sett.
Idol: Namn på senaste husdjur du klappade.
Intresse: Nått de gjorde i senaste filmen du såg.
Högsta önskan: Att gifta mig med den senaste människan du pratade med.

Okej. Det är bara att svara på frågorna och sätta ihop det till en text. Såhär:

Hej, jag heter isabella lindmark, jag är ungefär 15 år tror jag. Min hårfärg är svart, vit och grå och min ögonfärg är grön. Idag har jag brun tröja och bruna byxor. Jag bor i tacos i ett rött hus. Jag har två syskon, som heter Mysan och Lissie. Min mamma heter ikis och min pappa heter Christian. Min favoritlåt är makaroner och min favoritfilm är vet inte. Min stora idol är Viktor och mina intressen är att knarka och skjuta människor. Min högsta önskan är att gifta mig med min syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0