saturday night

Hejhallå.
Kom alldeles precis hem och de första jag gör är att sätta mig här ;)
för ovanlighetens skull, hrmpf. Nä, men kände att jag måste blogga.
Har ju haft en sån pass mysig kväll, har varit hemma hos elin, födelsedagsbarnet!
Vi har fikat chockladtårta, åh så god den var & väldans mättande var den också.
De var jag, jessica och olivia som for dit, sen var några av elins kompisar där :)
De var trevligt. Efter vi hade fikat så pratade vi, kollade melodifestivalen & tjocka!
Sen tog jag, olli och jess sista bussen hem, gick till jessica en sväng, och hon
skulle som vanligt till tuna, jessica bäckström är en äkta jävla tofflare, så ni vet!
och jag är så pass trött så jag ska snart krypa ner under täcket, oh så mys :)
men först ska jag berätta lite om gårkvällen, som till min förvåning var toppen!
Det började med att helt plötsligt är lokalfesten vi skulle på flyttad till nästa helg.
Och vi typ bara "great". sen var de inge mer me de, då skulle vi fixa skjuts till bdn,
vilket vi gjorde ;) så efter tolv på natten for vi till boden och de innebär att vi
började festa efter tolv :o Så vi startade festen med att dricka i bilen med
massa good musik & så blev det en massa allsång och dans i bilen.
Mitt humör var på topp, alla andras med :> vi hade det super när vi söp ;D
Det som var lite småtrist var att festen vi skulle på var slut typ, på sätt & vis
hade vi farit till boden i onödan, men samtidigt inte, fick träffa helle gumman!
Och hade jävligt kul på ditvägen och hemvägen, så min kväll var great!
Jag har lärt mig att oplanerade fester alltid blir roligare o bättre,
fester som är planerade i typ minsta detalj slutar oftast dåligt..
Och de är pga att man har så jävla höga förväntningar för kvällen.

Nåja, imorgon blir de att luncha med jessica och olivia at jessicas place ;)
Siv(jessicas mami) är så söti och vill göra lunch åt oss ;) söti mami!
Sen ska jag och träna imorgon också, de behövs verkligen!
Jag ska även och sola, åh det lockar som fan, försvinna i "solen" är aldrig fel.

Du är strössel på en glass
Du är de roliga i hasch ;)
- björn gustavsson, är han inte bäst så säg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0