what am i gonna do?

Hej alla glada! :)
Har precis kommit hem, varit och gymmat med amanda, björnen ni vet! :)
vi gick efter amandas schema och sen blev det rullbandet ett litet tag.
hade bråttom att möta jessica, för vi skulle ta samma buss! :)
och på onsdag har jag och olivia tid för en instruktör som ska gå igenom.
de blir nice :) ska ha ett fint resultat till sommaren, helt klart! hårdträning på g.
alltså, det är helt sjukt hur svag man kan vara. Haha! jag börjar fan skämmas.
Men om några veckor/månader, om ett tag iaf så är jag starkare! Hoppas jag :>

Jag: åh, vad jobbigt, sätt på lite enklare.
amanda: erica, de här är de enklaste? ;o
HAHA!
men jag stod ut i allafall ;)

you make it so hard to understand you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0