you're in my heart forever baby

Ligger i min säng, under mitt varma täcke och med min laptop i famnen <3
och sen har jag en riktig pudding brevid mig vid namn jessica, kan ej bli bättre.
Fast hon ska sova nu, jag menar, klockan är ju bara barnet för fan ;)
okej, kanske inte. men just nu iallafall, för är inte de minsta trött så.
Håller på att tanka hem 8mile, längesen jag såg den, blev sugen :>
den är så förbannat bra, men får se den i min ensamhet, tyväärrrrr.
Dagen har jag spenderat med jessica, käkade hos henne, mums!
Grillat blev de, de blev middag istället för lunch, och fint satt det! :)
sen for vi och tränade, de var jävligt skönt. sen solade jag också, ännu skönare.
sen tog vi bussen hem, och sen åkte vi till tuna, till papi för att umgås med sis.
Haha, har skrattat som en tok ikväll, jessica makes my day ;) every single day.

Nu orkar jag inte blogga nåmer,
tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0