angels crying when you're far away from me

Blev ju piteå idag kring tolv med bellybuse :) När vi var framme hade vi tänkt gå och fika,
men då var de så att vi båda var hungriga och skymtade max, så vad gjorde vi då? Jo,
vi gick nämligen till max och beställde oss ett skrovmål var, de satt superduper fint :)
Så mitt mål att hålla mig från sånt i en månad är ju en gåta om jag nånsin klarar de.
Varför ska allt gott vara så onyttigt? Och allt äckligt vara så jävla nyttigt? Oh please.
Nåväl, vi strosade runt på stan också, belly inhandlade lite kläder, om man hade sån tur.
Och de var väldigt längesen jag var i piteå har jag märkt, har inte ens sett gallerian!
Men nu har jag ju då sett den, och de fanns massa affärer i lilla piteå, typ som i luleå.
Jag och bella tog bussen hem kring fyra, vi har massa bilder som kommer på pirren senare.
När vi kom tillbaka till älvsbyn så gick hon hem och jag gick hem till johanna o sara,
sen gick jag och johanna vidare till saras jobb, vi hjälpte henne där & hon bjöd oss på mat :)
Jag åt en tacotallrik och johanna tjockade sig med en kycklingmacka med massa kyckling ;D
Men sara öste på med mat och jag åt knappt halva, hon tror jag äter hur mycket som helst ;p
Sen tog jag en varmchocklad också, mysigt och gott :) Och, hahahahahah! Jag har skrattat
väldigt mycket idag, åt min bästa vän johanna som är superblond! Får aldrig nog av dig snygging ;)
Haha, hon är den roligaste pricken jag känner, helt klart, för att hon är så jävla blond o korkad.
Men jag älskar henne ändå, så himla mycket ;* Du är och kommer alltid vara min bästa vän!

Just nu rensar hon ur i sin garderob och de gör sara också för den delen :)
själv sitter jag här och myser med rufus, den bruna pudeln ;)
Imorgon far jag hem, jag o sara tar en buss kring nio!
Jag ska på stan med elin sen imorn också, himla mys :)
Saknar den bruden en hel del, var typ längesen sist.
johanna och sara är mina babes, och jag älskar er så mycket tjejor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0