every single day i'll be missing you

Nu är jag hemma från norra norrland dvs anttis som ligger typ i pajala, kom hem igår :)
Det har varit lugnt och skönt att vara där, och att träffa morfar var självklart roligt, eftersom
det inte händer så värst ofta. På fredagen var de pimpeltävling, och jag vann en godispåse!
Lördagen blev det att köra lite skoter, men de blev inte en så lång sväng, men de var kul :)
Sen skulle jag och emilia åka skidor över till carina och parvis, men jag vände tillbaka
efter halva vägen, haha. För jag vågade inte åka ner för en kulle, som verkligen var så "stor".
Men jag var så ovan med skidor, senast jag åkte skidor var när jag gick i 6an och de är fyra år sen.
Så de var lite ostabilt, haha :) sen är jag inte heller någon friluftsmänniska, fråga vem som helst.
Nåväl, kortfattat så var de rätt skönt att vara hos morfar men samtidigt skönt att komma hem :)
Igår när vi kom hem beställde vi pizza, mamma ville fira att hon hittat sin plånbok, som har legat
under sätet i bilen rätt så länge, ja så kan de också gå :) om man är som min mamma är allt möjligt.
Nåväl, efter pizzan så skjutsade mamma mig till tom, var där ett tag, myste på osv ;* myspysigt.
Sen kom emilia och jasna och skjutsade hem mig, sen hände de inte så mycket mer igår.
Jag satt uppe och pratade med mamma och lennart ett tag och sen la jag mig för att se tv,
men jag somnade ganska så direkt, har vänt på dygnet som fan vilket är bra iofs :)
Och nu sitter jag hemma hos sara och johanna, i älvsbyn! vi har precis varit hos deras farmor&farfar,
där fick vi oss mat och fika, vilket man alltid får när man är där :) haha. Det var kul att träffa dom, var
ganska längesen, och grattis rose-marie som fyller år idag :) jag och johanna sjöng också för henne! ;)
Ikväll blir det att mysa med sara, johanna och deras kompisar, vi ska kolla film osånt där mysigt :)
Imorgon får vi se vad som händer, antingen blir de fest eller så blir de inte de. Sara försöker tvinga mig :>
Så vi får se om hon lyckas eller inte, det återstår helt enkelt att se. Blir här till på onsdag i alla fall.
Ska slå en pling till belly och höra om hon är här så man kan få träffa henne, vilket var väldigt längesen.
Det  vore superkul att träffa henne, saknar henne som tusan. Känns surt att vi glidit isär så pass mycket.

Men nu ska jag vara social med mina supersnygga blondiner som jag älskar så mycket ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0