i belive i can fly

Dagen har jag spenderat med angelica en sväng, vi var på stan o köpte present till elin :)
Sen så gick vi o kolla runt lite grann, sen kom emmy in till stan och vi for och sola, skönt som fan!
Sen for vi hem till mami, hämtade lite saker oså, sen kom papi och hämta oss :) söti papi ;*
sen har jag duschat osv, försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikv, bestlutsångest.
Snart kommer helle in genom dörren, och sen kommer johanna en sväng också :)
mina tjejer, bara mina <3 då saknas bara olivia, mina tre bästa vänner, helt klart :)
Så mina vänner, ikväll blir de fest och jag ska se till att ha så jävla kul =)
Kanske ses ikväll, de vet man aldrig :)


Nu ska jag gå och äta kyckling, yummyumm! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0