i care for you, oh yes i do ;*

dear dear diary (i wanna tell my secret)
Provet idag gick nog ganska bra, håll alla tummar ni kan så får vi se :)
Men jag tror jag klara G iaf, gjorde nästan allt man skulle, nästan ;)
Dagen har gått snabbt idag, de har varit riktigt skönt. Very very nice!
Har även varit och tränat, blev inte att dansa, blev bara att gymma.
Fick mig ett bra träningspass och när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad :)
Oh, så skönt det var! Halleluja för badkar säger jag bara, himla myspys :>
Nu är jag hos mammsen igen, och mysan min kisse är supergo, hon har saknat mig ;)
Har mysfikat med mami också, och nu väntar bara sängen på mig & turismen ;/
har prov på fredag så måste sätta igång nu, så de inte blir för stressigt som oftast.

Så ska krypa ner under mitt gostäcke och läsa på turismen :)
Imorgon har jag friluftsdag, ska promenera med tjejorna :)
Fast amanda och natta far ju till sthlm imorgon, är inte avis, inte alls :)))))
Och ge fan i att ringa mig när ni är på rihanna, fan om ni gör de :o haha.

Godnatt.

saknar min farmor så mycket.
älskar och tänker på dig <33
Du kommer alltid betyda så mycket för mig.


Kommentarer
Postat av: johanna

det hade varit kul om du berättat vad din favorit lek var som barn i min blogg på mitt senaste inlägg :)

2008-03-10 @ 23:43:49
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0