i gave you my heart

Igår var de fest, hos elin :) vi firade hennes födelsedag!
De var väldans trevligt, vi var typ 15 tjejer, men vi fick besök av killar också, bla danne :)
Så kvällen var väl bra, inte som jag trodde att den skulle vara, men som sagt så blir 
planerade fester aldrig som man tänker sig att dom ska bli, så oplanerde är bäst ;)
slänger in en bild från igår, på mig och hellis :)
image45

och dagen har jag spenderat hemma, de är ju söndag så, orkar man göra någonting? Nej.
speciellt inte dagen efter dagen innan ;p var på miss mac och käkade me papi och sis :)
Och himla fint de satt ska ni veta, men nu ska jag från och med imorgon lägga ner me sånt.
ska chilla med festandet också, sen ska jag träna mer, så jag fixar min kropp till sommaren!
det är då mitt nya mål, om jag uppnår de, de får vi se :) Men jag är inställd på de så!
Och imorgon är de skola, längtar jag? Svar nej. Är så trött på skolan, den tar död på en..
Jag ska också och träna imorgon, får se om jag ska på bodyjamen eller om jag bara ska gymma.
eller så kanske de blir både och ;) men jag känner mig taggad till att dansa! De är ju så kul =)
men ganska trist när de är samma dans, typ varje gång dock, men hoppas dom byter snart :)
En björn vid namn amanda har sagt att nästa gång dom byter nummer kommer de vara hiphop,
och de gillar vi ;D fyfan vad kul. nu är de typ discodans och lite ragga i de också, de är kul :)


men nu ska jag göra mig klar för sängen och sedan få min beautysleep.

i don't know that to do,
you make me so confused

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas du haft en bra söndag!

2008-03-09 @ 23:28:35
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: Anonym

singel...? ;)

2008-04-01 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0