i had a dream last night and you were in it

Försov mig rejält i morse, halv åtta vakna jag & min buss gick tio i åtta, men jag hann allt ;D
Men jag sprang till bussen hursomhelst även fast jag hade kunnat gå i lugn takt, men whatever.
Nu har jag data, Lisette går igenom nå nytt som vi ska börja med. Känner mig inte taggad alls.
Och imorgon har jag prov, och har inte pluggat någonting alls, så jag och emma ska plugga idag.
Vi far till mig efter skolan, får hoppas att de blir att plugga då också, vilket är väldans osäkert ;)
Och igår efter skolan for jag hem, sen for jag in till stan och mötte upp emilia och kusin sara :)
Vi åt på dagobert och sen gick vi vidare mot pontushallen för att se plannja möta södertälje!
Tyvärr så förlorade plannja, efter en sjujäkla spännande match i slutet, fan va spännande de var!
Jag och sara pratade och skrattade bort halv matchen typ, för helt plötsligt var de bar 2 poängsskillnad.
Och innan de var plannja i ledning, men de går så jävla snabbt i basket, jämfört me typ hockey.
Men i slutet hejjade jag som en tok, men de hjälpte inte ett skvatt, så de slutade med 78-80, tyvärr.
Nu mina vänner, ska jag jobba för nu har hon gått igenom vad vi ska göra. Önska mig lycka till :)


Sometimes a dream is so much better then the real life
take me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0