i wanna be close to you ;*

dagen har jag spenderat i sängen, med min kära vän (min laptop) :)
jag har kikat one tree hill, och är desperat efter mer avsnitt, men...
eftersom vi har flyttat så har de inte installerats eller nå grejs på dc.
Så tyvärr kan jag inte ladda ner nå mer avsnitt, ni kanske inte mår
dåligt över de, men de gör fan jag!! För jag älskar oth, och chad <3 eyecandy.
Sen när jag reste mig från sängen så kom helle och kicki, myys :)
vi har fikat och pratat en massa, massa minnen och bara allmänt snack :)
och helle kommer på lördag, me happy! Min babycake ;*


Denna pussbild är tillägnad till helle, puss på dig gumman!
Och tack, tack för att du är den du är. Jag älskar dig hjärtevän <3
jag ska hjälpa dig igenom det här, du har mig vid din sida oavsett vad.
Min hand är alltid din ;*

nu väntar jag på käk och sen måste jag ta tag i adm läxan,
känns ruskigt jobbigt må jag säga, men. nothing i can do about it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0