make it hot like the roof is on fire

gårkvällen var toppen, spenderade den med fenny och min syster emilia :)
framför tvn med godis och sånt gott & tittade på melodifestivalen :) rätt låt vann, helt klart.
sen pratade vi en massa och umgicks, sen for fenny hem kring tre tror jag de var :)
och då somnade jag ganska så direkt, var sjukt trött. sen steg jag upp efter tolv idag :)
har inte gjort mycket sen dess, mest suttit här framför dig. Jag tycker om dig dator, vet du de?
ska fara till mamma med emilia om typ 40 minuter, då blir de att slänga sig i duschen osv.
Klockan 8 ska jag, fenny, sara och emilia och se på fotboll på tunavallen :) IFK luleå - notas.
Det blir säkert supernice de med :) sen ska jag väl hem, då blir de väl sängen i guess.
Imorgon är en ny dag, måndag dessutom. Fyfan vad hemskt det låter!
men veckan går snabbt, och helgerna går så mycket snabbare, suck.
Men får ju påsklov på fredag, fan vad skönt =) Fest på fredag, fira jess och maria :)
Fan vad kul vi kommer ha tjejor, nu blir vi alla samlade igen, superduper perfecto!

you know that i will try
be your everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0