På lill-lördag är de fest!

Fan vad jag och jessica är busiga alltså! Vi partajar, på två och vi känner oss coolare än någonsin.
Och orka sitta och deppa på Lill-lördag, klart som fan man ska vara kanon i arslet! eller hur?
Klockan är halv tolv och vi har just satt igång med förfesten,blir nog att dra till boden eller så
ska vi helt enkelt dra till Hendrik som har fest, vi får la se :) Klockan är ju bara barnet för sjutton.
Jag tror fan de blir boden mina vänner!

jag ska bara kortfatta vad jag har gjort idag
jag har  varit på stan med mina tjejor :) de blev en mysfika på roasters!
sen kika vi runt lite, sen har jag varit på plannja, men var där i typ tio minuter.
Sen for jag och jessica hem till mig, och ja, ni vet ju vad jag gör nu! så hejdå.

I'm waiting for you to call but I got to do it myself, I wonder why
How can I be so insecure when I don't mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0