someday we'll know

godmorgon.
provet igår gick överraskande bra faktiskt känns de som i alla fall,
trodde inte att de skulle gå vägen pga att jag knappt plugga någonting,
för att jag är så slö. Ibland orkar man bara inte tänka.
Fast det händer ju ofta att man tror man har klarat sig, men så har man inte det.
så allt kan hända, resultatet får jag säkert snart, då får ni veta hur de gick ;) spännande.
Sen hade vi redovisning också, som också gick bra. sen rulla dagen på som vanligt.
och jag hade kramp i magen, verkligen kramp. så jag gick hem på sista lektionen
vilket inte barbro gillade, märkte jag. men jag styr inte över min kropp så inte mitt fel!

kring sex var de ju då fika och mys hos jessica, en massa tjejer var vi :) Himla trevligt.
Senare drog vi på fest, jag, jessica & karro, först till någon som jessica känner,
sen till mange där olli, maria, amanda och issa också var :)
och sen gick vi över till hans granne där de var fest, haha!
Sen stannade vi där ett tag och sen for jag och jessica hem med johan :)
Men maria, karro och amanda stannade kvar & har ingen aning hur dom kom hem.
så kan de vara också :) nu har jag vaknat ganska nyss, lyssnar på min älskade musik.
Jag ställer frågan ofta, vad vore man utan musik? Går inte att föreställa sig.
Nåväl, ikväll ska jag bara vara hemma, kolla melodifestivalen o bara mysa hemma :)
Det tycker jag låter helt underbart. vad tycker ni?


Someday we'll know
If love can move a mountain
Someday we'll know
Why the sky is blue
Someday we'll know
Why I wasn't meant for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0