the memory of your face ;*

sitter i datasalen just nu, har näthandel. slutar om typ fem minuter :) men dock
inte min sista lektion, har en till lektion, med babsan. men får säkert sluta tidigare =)
nu på näthandeln har vi inte gjort så mycket, bara kollat runt på internet om olika jobb,
vilka som skulle intressera en och så vidare, och blir sugen på arbetslivet faktiskt =)
slippa skolan, fan vad skönt! Ett eget företag ;) jag strävar efter det i alla fall, men om
jag når de målet är en tidsfråga, men man ska aldrig säga aldrig, that's a fact! : )
och jag märker nu att, de bara är vi tjejer i klassen som är på näthandeln ;o
dvs jag, emma, amanda, gab, maria och sandra :o finns gott om skolkare i klassen!
Efter skolan ska jag möta johanna i stan, ska bli skoj :) inte träffat henne på ett tag nu.
sen ska vi väl kika en sväng på stan och sen hem till mig, och jag längtar hem som fan!
För nu ska ni få höra mina vänner, jag har typ kramp i magen, har seriöst så jävla ont! :(

Nä, nu ska jag börja avrunda här och ladda upp för nästa lektion,
gab som ska redovisa, lycka till babe ;) You gonna make it, you will survive ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0