the way you make me feel

Jag kan inte direkt påstå att jag och emma fick in mycket i skallen idag,
vi pluggade inte så mycket om man säger så, vi käka bullar och snacka/skratta.
Inte direkt de bästa vi kunde göra av situationen vi är i nu men vi är inte så smarta.
Putte & mulle helt enkelt, dvärgköttbulle och maskhuvud. låter inte nå vidare smart :)
Och jag har gett upp pluggandet, är så mycket att få in i skallen och jag har inte
motivationen till att plugga heller, så de kommer gå åt helvete för mig imorgon.
men jag känner just nu att jag inte orkar bry mig, bara ett prov ;) och bara turism.
Fast så ska jag ju inte tänka, men de gör jag just nu hur som helst, wtf!
nåväl, dagen har gått snabbt idag, min tidigaste dag så inte undra på :)
snart ska jag slå en pling till emma och höra hur de går för henne och turismen.

Hipp hipp hurra!
imorgon fyller jessica år, så de blir fika och gott hos henne :) Grattis älskling!
Blir stan en sväng imorgon och köper någonting fint till henne, de förtjänar hon! ;)
Senare på kvällen ska vi dra vidare på fest, men de blir i nyktert tillstånd!



Och dig saknar jag,


Kommentarer
Postat av: Fernanda

Saknar dig också erika ! vi måste ta upp kontakten på riktigt igen ! kan du inte höra av dig till mig nån dag (när som hälst) så kan vi hitta på nått? :)

2008-03-14 @ 00:33:14
URL: http://ffernanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0