There's always some reason to feel not good enough

Borde inte vara vaken nu, klockan är ganska mycket, men ändå sitter jag här.
Fenny gick typ för en kvart sen, och hon går hem? :o stackars henne, haha!
Det har varit en trevlig kväll, kollat fotboll med fenny, sis och kusinen sara :)
Och IFK vann =) Och robin var väldigt duktig, som gjorde två mål, hehe :)
men de var väldigt kallt för oss som bara satt och tittade, men samtidigt kul.
Sen när de typ var 20 minuter kvar av matchen så följde vi sara till bussen,
hon hade inte klarat att gå själv, eftersom hon är från uppsala och inte är van
vid detta luleåliv, luleåbussar osv. haha! Så hon for hem till faster och vi hem till oss.
Vi åt kvällsfika, varm oboy, väldigt mysigt och gott :) Och så tog vi oss en macka, eller två.
sen har vi bara pratat, skrattat. sånt där vanligt ni vet! Känns skitbra att vi hittat tillbaka fenny ;*
Och imorgon blir de skolan, hur fan jag nu ska orka upp är en gåta, och utan att försova mig?
Vi får se imorgon, allt kan hända, verkligen allt har jag märkt! Nåväl, efter skolan ska jag hem,
sen blir de stan och träna med fennypenny, det tycker jag låter på tok för bra =) hihi.

There's always some reason to feel not good enough

Du gör mig så förvirrad
vet varken ut eller in längre..

Tiden läker inte alla sår, men man lär sig leva med dem.
saknar min älskade farmor som alltid fick mig att skratta,
hon som alltid sa hur mycket hon älskar mig, hon som
alltid började gråta för hon blev så lycklig av att träffa mig,
lika lycklig blev jag av att träffa henne, så de tårades i ögonen.
Det är helt sjukt att världen funkar som den gör, att folk dör.
Bara tas ifrån en, jag vill aldrig förlora någon mer, klarar inte de.
Jag älskar dig så mycket farmor och de vet jag att du vet <3
Du finns i mina tankar hela tiden, och allt jag gör, för jag för dig.

Kommentarer
Postat av: Empi Johanfucker

Jag älskar dig Erika !
:)))
Säg förresten till din syster att hon kan läsa min blogg om hon vill veta hur det går... Är jätte dyrt att smsa ! :/ Ha det sjukt bra ! =) Saknar dig !

2008-03-20 @ 21:37:48
URL: http://Eempz.blogg.se
Postat av: hannnad

älskar dig erica

2008-03-22 @ 19:35:39
URL: http://www.hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0