Whatever it takes

Blir två inlägg denna kväll, hoppas ni inte misstycker ;>
just nu chillar jag och johanna framför tvn, var just uppe på vinden o hämta nå spel :)
Vi hade tänkt att vi skulle hitta "Galen panna" men de hade dom inte här, jävligt otur.
För vad jag minns så hade vi skitkul när vi spelade de, men de var ett tag sen dock :)
men fan vilka goa tider de var, tiden bara flyger iväg. Nyss bodde johanna på gården
brevid mig och nu bor hon i älvsbyn sen två år tillbaka ;o ja, tiden går i en jävla fart.
Kunde jag så skulle jag spola tillbaka tiden, men de kan jag inte, kommer aldrig kunna.
Och ändrade planer för imorgon, jag ska till piteå med bellybuse, hon ska shoppa :)
själv så har man inge pengar för shopping, så jävla surt. men himla mysigt att springa
på stan med en sån pingla som isabella lindmark :) ja för tusan. Hon ska  bjuda mig
på en fika också, är hon inte för söt? Tillochmed sötare än så :) ser framemot morgondagen.
Bussen går kring tolv, sen ser vi hur länge vi blir där, sen far jag hem till johanna & sara.



Nu ska jag och johanna spela de där spelet vi hämtade upp, hoppas de är kul ;)

image50'

Du är och kommer alltid vara min bästa vän!
från djupet av mitt hjärta, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0