you make me so confused baby

klockan är mycket, och jag sover inte :o är inte heller nå trött, och sjuk är jag!
kände mig kry att gå till skolan imorn, men jag ångrade mig just, blir hemma imorn igen.
Och de är på kvällen och morgonen man känner sig som hängigast så!
och kommer hursomhelst inte orka upp imorgonbitti, finns ingen chans helt ärligt ;p
Nu blir nog amanda sur på mig ;) haha! Och har inte träffat emma än :(
saknar ju min sötputte <3

Nåväl, har varit hemma idag och bara tyckt synd om mig själv ;) de behövde jag, hah.
Nämen, vad har jag gjort? Jo, jag for till papi idag, vi har ätit tacos, jag, papi och sis :)
Det var himmelskt gott, sen myste vi på med lite chips oså också, mer yummie ;D
sen har jag bara suttit framför dig, min älskade vän, min älskade dator ;*
morgondagen lär ju se ganska så likadan ut skulle jag tro faktiskt =)

ligger nerbäddad i sängen just nu, lyssnar på musik´
men nu mina kära vänner, ska jag se one tree hill och drägga lite för chad ;)

image39


Kommentarer
Postat av: amanda

FAN VAD FIN BILD GUMMAN!
ja jag blev jätte sur.

2008-03-06 @ 14:13:39
Postat av: Emma

Saknar dig med, mullegulle !!

2008-03-06 @ 16:45:24
URL: http://Eempz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0