Evening

Det här blir mitt sista inlägg för ikväll för har bestämt mig för att göra en tidig kväll,
fast det lär väl sluta med att jag somnar efter tolv i alla fall :p

Imorgon har jag en snabb skoldag, ska vara på kulturenshus på någon föreläsning
och sen slutar jag, sen tandläkaren halv elva. Måste dock tillbaka till skolan för att
lämna in insändaranalysen till linda, min svenska lärare. Den ska vara inne senast
imorgon, så jag har inget val. Sen har jag inga planer förrän klockan halv 6 då jag ska
på waldorf och äta med en massa tjejer+danne då :) Eftersom natta fyller år idag, så
ska vi äta där imorn. Det tycker jag låter som en toppenbra början på en fredag :)
Sen vidare till erik och sen ska vi på amandos fest. Men blir i nyktert tillstånd för mig,
tror jag. Men är galet sugen!

Juste, sova skulle jag ju göra ;)
Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0