God morgon

Godmorgon :)

Åh vad skönt det var att få sova ut. Men jag har drömt en jättehemsk dröm så det var
skönt att vakna, var rädd även när jag vakna. Man kan drömma så konstiga drömmar :o
Lite creepy. Har precis fått i mig lite frukost, ska snart hoppa in i duschen och sen blir det
att fara in till stan :) Tänkte kolla på en jacka, har present kort på intersport, så jag hoppas
att det finns en röd dunjacka. Tycker det är så fint med röda jackor. Har bara en svart och en
mörkgrön everest, nu vill jag ha en röd :)

Svar på kommentaren jag fick(vet inte vem det var som skrev så svarar här):
Det är olika hur ofta jag solar solarium, men försöker att hinna med i allafall
en gång i veckan :) Och det är för att hålla kvar min färg, för färgen försvinner
väldigt snabbt om man inte håller i med att sola minst en gång i veckan. Det
kostar pengar, men om man vill vara fin så får man lida pin :)
Där har du mitt svar! :)

Nu, duschen! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0