Good night

Oj, tiden bara flyger iväg när man sitter framför datorn..
Har just sett lite bigbrother och nu tänkte jag bädda ner mig i min sköna säng och sen
få min dagliga/nattliga dos dvs sömn. Det måste ju vara det bästa som finns? Det är
galet skönt att bara ligga och dra sig på morgonen, men det kan man aldrig göra när
man har skola, men eftersom jag inte har skola så kan jag sova länge imorn :) Och
det ska jag göra. Och sen blir det stan med palle :) Sen ska vi möta upp gutte och
vem han nu var med, ta en fika och bara kika omkring :)

Men nu är det sängen som gäller, ska bli underbart att sova!
Godnatt på er och hoppas ni sover lika gott som jag ska :)

Och varför är alla så snåla med kommentarer? Skärp er :o


Sådär trött är jag just nu!
Fast där var jag även lite onykter :o


Kommentarer
Postat av: :)

hur ofta solar du solarium? :)

2008-11-07 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0