Keeps getting better

Fick ett samtal från en läkare som skulle operera mig imorgon egentligen..
Men han sa att man bör vänta fyra veckor, för att jag ska slippa ha ondare och
för att operationen ska gå bättre och blabla.. Men jag stenvägra att operera mig
om fyra veckor, för gör det inte kring jul och nyår. There's no chance :) Så, då kom
vi fram till att ta operationen efter nyår OM det nu inte blir värre i halsen, för har ju
som sagt nästan ont i halsen ständigt. Så nu ska jag gå klart på pencilinkuren &
sen så ser vi hur det går :) Så det blir ingen operation, fan då slapp jag inte skolan..
haha. Nä men det var nog bäst det :) Har ju en del att göra i skolan så bäst om man
håller sig där :)

Nä har inte tid att sitta här, för nu ska jag diska undan allt som pappa lämnat.. MORR!
Nä så mycket är det faktiskt inte.. Och jag diskar mer än gärna, naaaat!
Efter jag diskat ska jag till erik och mysa med min baby!

Kommentarer
Postat av: gabriella

fyfan vad du är envis om ditt jävla nyår, erica! :P

2008-11-27 @ 17:14:16
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Erica

Klart ;)

2008-11-28 @ 14:00:42
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0