Måndag

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag, var och käkade hos jenny med henne och pojkarna,
var längesen sist  så det fanns en del att prata om. Och skönt var det att prata om allting! :)
Sen lirade jag och ante guitar hero, och fan vad lycklig jag blev när jag klarade "slow ride"
på easy, haha. Har aldrig klarat det förut. Var förvånande bra nu? :o Fast det kan ju bero
på att jag bara har spelat guitar hero när jag har festat. Nu var jag mer koncentrerad om
man säger så. Så äntligen, tredje gången jag spelar det och äntligen satt den! 1-0 till mig.

mer än det har jag inte hunnit göra förutom att häckat här framför datorn, lyssnat på musik
så klart, music in my ♥ ! Nu väntar jag på att helena ska ringa mig, så vi kan snacka lite
skvaller! Gillar att snacka skvaller med den kvinnan ;) 

Mår betydligt mycket bättre idag så får se om det blir skolan imorgon. Men känns som att
det är bra om jag tar en vilodag. För frisk är jag inte än, sen ska man ju såklart ha den där
välkända "veckan" också. Stackars oss tjejer! Känns lite mer lockande att stanna hemma i
sängen och typ äta chocklad? Fast det kommer jag dock inte göra. inge chocklad för mig!
meen, vi ser vad jag gör imorn. Lika bra att plugga om jag likaså är hemma :)

döm inte mig förrän du gått en mil i mina skor!

Kommentarer
Postat av: Fernanda<3

Hej gumman! ja du vet ju hur jag är haha. Men jag hittade den! phuuu! den var i mina mjukis byxor som jag slängt i smutsen, vilken ärthjärna va! du får ta och krya på dig :) har också blivit sjuk :/ Grattis till slowride på easy! har inte klarat den ännu haha. Men snart!!

2008-11-10 @ 23:11:31
URL: http://fernandas.blogg.se/
Postat av: drugge

Jaaa;)<3

2008-11-11 @ 12:14:05
URL: http://druggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0