Infinity

Då har man åkt på en sjuka igen då, jag var ju nyss sjuk? Vad less jag blir, ska alltid
vara någonting med min hals. Nu börjar det bli dags att ta bort dom, men läkarna är så
jävla tjuriga? :O Nåja, har druckit en massa té, grönt té! Det ska man dricka när man är
dålig i halsen, sägs att det hjälper lite :) Så det är vad jag lever på nu. Har inte fått i mig nå
mat än, är inte sugen på att äta när jag tänker på hur ont de kommer göra. Dumma hals :/

Nåja, plannja igår då. Fyfan vad dålig match, dom förlora ganska stort mot solna.
Men dom slarvade så mycket så dom får skylla sig själva. Tycker att det blir mer
och mer tråkigt att gå på plannja. Man vill ju se en vinst nångång? :) I allafall, sedan
begav vi oss tjejer till palle sen tog jag och palle bussen till mig, sen kom erik också.
Vi kollade lite tv och sen blev det sängen :) Och så vaknar man då med jäävligt ont i
halsen. Undra vems fel? ;p 

Nåja ikväll blir det bara lugnt som igår, kanske bio eller nått sånt? :)

Beyoncé Knowles, probably the best artist in the world!
JAG AVGUDAR HENNE!





Kommentarer
Postat av: Emma

jag förstår inte hur man kan tycka hon är så jävla bra?

usch.

2008-11-09 @ 12:34:36
URL: http://emjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0