Tjuvlyssnat

http://www.tjuvlyssnat.se/
 

Tåg mellan Göteborg och Stockholm

En tjej ~19 reser sig upp från sin plats och talar till en tant snett emot henne.
Tjejen: Ursäkta mig, kan du vakta min väska där medan jag går på toa?
Tanten nickar.
Tjejen: Bra, om den är borta när jag kommer tillbaka kommer jag att öppna det där
fönstret och kasta ut dig i farten!
Tanten ser förskräckt ut.
Tjejen: Jag skojar! Men något händer nog ska du se.


Gröna linjen mot Hässelby

Fyra fjortisar sitter strax intill varandra på tunnelbanan. Alla ser väldigt förväntansfulla ut.
En tar fram en 2-liters läskflaska och en spritflaska. Det framgår att de ska blanda till dem
på plats. När dom öppnar spritflaskan börjar det pysa och bubbla om den. Fjortis 1 smakar.

Fjortis 1: Men för fan! Det är ju fan Sprite!
Fjortis 2: 250 spänn åt helvete!


Nackstabussen, Sundsvall

En tjej ~15 sitter på bussen och pratar högt i mobilen med en kompis. Samtalet handlar om
en kille, som tydligen verkar vara några år äldre
.
Tjejen: Jag sa åt honom att jag inte hade några pengar. Då sa han att jag kunde få en
femhundring om jag städade hans lägenhet.
Kompisen svarar något.
Tjejen (argt): Ja, jag vet. Vilket svin! Vem tror han att han är?
Kompisen gör ett ännu längre utlägg.
Tjejen: Var jag är? Jag sitter på bussen på väg till hans lägenhet. Ja, jag vet.
Men jag behöver ju pengarna!


44:an från Skansen

Berusad man (till busschauffören): Du kör feel!!
Busschaufför: Neej!
Berusad man: Joo! Det här är väl buss 42?
Busschaufför: Neej! Det är buss 44.
Berusad man: Men hallå du har kört fel buss, jag ska åka med buss 42.
Busschaufför: Nej, DU har klivit på fel buss!
Berusad man: Neej, har jag klivit på feel buss? Fan, jävla skitjävel!

Hahahaha.
Gå in & kika där, skitkul ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0