You've got the sweetest ass in the world

Nu tänkte jag skriva lite om gårkvällen :)
Det  var gott och mysigt igår på waldorf med en massa tjejer+danne :D Dock så fick
jag inte i mig så värst mycket mat. Vart har min hungerkänsla tagit vägen? :s Men det
var i alla fall väldigt trevligt. Var där till sju ungefär, sen gick jag till olivia och sen kom
britta också :) Vi såg idol, och varför skulle robin e åka ut när robin b är så jävla sämre?
Förstår inte hur svenska folket tänker. Robin b är varken snygg eller någon idol?! Inte
så många som håller med mig kanske. Men jag står fast vid det där i alla fall :p Nåja,
kocken och erik var förbi en sväng också. Sen blev det att fara på ripan med dom, var
väl trevligt. Träffade en del där också :) Men kan ju inte påstå att det är så roligt att vara
nykter bland en massa jävla fyllon. Det tar på ens krafter, haha. Senare gick vi utanför
cleo och väntade in tommy och dom, sedan vidare till eriks place och sedan blev det
att sova :) Har haft svårt att sova inatt pga min hals som gör riktigt ont. På måndag är
det vårdcentralen, halsmandlarna ska fan tas bort, helst nyss!

Det var en liten resonering av min fredag.
Och ikväll blir det att umgås med en massa, vad jag vet nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0