A broken heart

Goddagens.
Ska snart bege mig mot stan för att bli brun! Blir en soldusch för 100 kronor, hoppas att
man blir nöjd med resultatet och hoppas att det inte blir fläckigt och äckligt. Då blir jag
inte glad. Efter vi förhoppningsvis blivit lite bruna så ska jag till oliva, sleepover hos henne
inatt :) Mys och väldigt behövligt! Är med jessica just nu, har varit hos henne och ätit, sen
har vi knallat till mig och här har vi inte gjort mycket, chillat jao!

Får lov imorn, fyfan vad skönt! Kanske får besök från boden i helgen, kul ;D
Blir bara mys och lugnt i helgen i allafall, ladda upp till halloween :) Vill klä
ut mig till någonting, men har ingen lust att lägga pengar på nån slags dräkt
som man bara har användning till en gång om året. Jag och jessica kanske
ska sy ihop någon sexig dräkt ;)

Ha en bra kväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0