Better in time

Det var inge vidare kul på matchen idag eftersom plannja förlorade och jag tycker inte att
det är lika kul att se på plannja längre, laget blir sämre och sämre. Det är ju dem från usa
som är bäst, och nu finns det bara en, inte lika mycket ögongodis heller, men det är ju
egentligen whatever, men ändå :) Nåja, det var ändå trevligt med tjejerna. Och dom jävlarna
tvinga mig att käka på max, så då har man smällt i sig ett minimål idag, mätt och belåten men
med väldigt mycket ångest efteråt, precis som de brukar vara ;b

Nu ska jag ta mig en promenad till stan för att sova hos paulina, klockan är rätt mycket
så det är bäst att jag börjar gå på en gång :) Känner att det behövs en promenad efter
dagens middag. Och till stan är en bra sträcka :) Sov gott!

I don't care what they say, I'm in love with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0