Breathing your love

Godmorgon mina vänner :)
är hos min dolla just nu, hon är duktig och står och diskar medans jag slöar här framför
datorn ;) Igår gjordes solduschen då, hade nog för höga förväntningar, visst blev man brun,
men "Hej fläckiga ansikte & hals" Men det kan också bero på att jag är lite torr också. Blir
alltid torr mot vintern, skit jobbigt. Smörjer in mig tusen gånger om dagen. Och eftersom
jag inte fick göra det på sex timmar innan jag gjorde solduschen så har vi ju en ganska bra
resonering till det fläckiga. Men enligt olli är jag in fläckig, men man ser ju alltid massa fel
hos sig själv så.. Menmen, det deppar jag inte över ;) man får tacka gudarna för fonduation
och puder! Right? ;b

Jag väntar just nu på att emma ska ringa mig, då ska jag kila över till henne och hämta
skorna och pengarna och bara prata av mig lite med henne :) Sen blir det att fara hem.
Och denna fredag blir nog superbra, ska till isabell kring 7 och där blir det mysmiddag
med tjejerna :) Mys! Sen kommer några bodenpojkar till luleå så blir nog att festa med
dom :) Annars med marcus, janne och dom. Vi får la se vad kvällen har att erbjuda :)
Ses kanske i vimmlet ikväll ;)

Min väg var aldrig din och i spåren som jag lämnar efter mig så finns
det ingenting. Jag vänder aldrig blicken bakom mig, så brinn historia brinn!




älskling, bästa älskling! Ikväll är det du & jag ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

att det är, alltid ;)

2008-10-31 @ 12:37:45
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0