Can't hold us down

Idag har jag varit duktig, steg upp klockan 9 och gick till inpuls för att träna, tränade
i en timme ungefär sen gick jag till skolan för att ha svenska, dagen har gått snabbt.
Nu sitter jag hemma hos carina och parvis, jag och syrran ska käka lite sen ska vi
bege oss hemåt. Ikväll blir det att kika förbi på en fest, men det blir inte drickande
för mig i allafall :) Sen ska jag bara mysa :) Hoppas vi alla får en bra helg då , puss :)


The guy gets all the glory, the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore
I don't understand why its OK,
The guy can get away with it while a girl gets named
All my ladies come together and make a change



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0