Changed plans

Det har skett lite ändringar här om min helg, för jag känner att jag inte klarar av att sitta
hemma en dag/kväll till. Struntar i om jag är sjuk, imorgon ska det festas i alla fall ;)
Så det blir först förfest i en lokal i stan, säger inte vart för då kommer det strömma in
folk dit, ganska så säker på det. Det är emma och hennes kompis som har festen,
båda fyller år :) Efter den festen kan det hända att det bär av till boden för att besöka
boddan ännu en helg, det är redan några som ska dit som kommer vara på festen :)
Men det är ingenting som är säkert, det får kvällen avgöra. Just nu känner jag mig inte
så frisk om jag ska vara ärlig, får hoppas att jag mår bättre imorgon :) För imorgon vill
jag ha roligt. Åh, att man aldrig kan ta det lugnt, det är ju helt galet. Jag är galen? :O
Men lika glad för det är jag men gladast är nog olli? ;)


against the world!


Kommentarer
Postat av: olivia

nu och alltid, du är min boo :) <3

2008-10-18 @ 01:40:03
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0