Don't stop moving

Hej allihopa! :)
Sitter i datasalen på skolan, har precis haft lunch och det var äckel laxlåda. Alltid nå jävla
fisk på skolan. Så lär ju hungra ihjäl innan dagens slut som är klockan 3. Har näthandel
sista lektionen vilket är sååå tråkigt. Varför måste skolan vara så tråkig och jävlig?

Gårdagen spenderade jag länge på stan, var hemma efter 6, elin följde med :) Jag
gjorde mig mat och sen såg vi på tv och pratade, bara gjorde tjejgöra ni vet ;) Sen
såg jag idol med palle och emilia och efter det självklart desperate housewives, det var
säsongspremiär igår och fyfan så bra det är. Helt klart den bästa serien! Man får aldrig
nog av dom desperate hemmafruarna,  right? :) Nåja, efter desperate tog jag bussen
till erik, vi såg någon film(kommer inte ihåg vad den hette). Paul walker var med och då
kan de ju inte bli dåligt, eyecandy säger jag bara! Och efter filmen blev det sängen, somna
dock ganska sent så råka sova lite för länge imorse, men jag hann till lektionen i alla fall :)


Paul walker -  yummie ;)

Ikväll blir det träning, kanske spinning och core eller så gymmar jag och sen kör core :)
Har även matte att göra så blir väl att göra de när jag kommer hem, fast jag vet själv att
det kommer bli att sätta sig framför tvn eller datorn när jag kommer hem eller ta en powenap,
för är riktigt trött. Så får se hur det blir med pluggandet. Måste ta tag i mitt liv :p


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack snygging <3

2008-10-01 @ 11:55:21
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0