Fredagsmys

Har storstädat i mitt rum, rensat garderober, tre påsar kläder och en påste allmänt skräp
som ska slängas! Skönt att få bort lite, även fast jag kände att "den kan jag använda till
ett speciellt tillfälle" som det oftast brukar vara så intala jag mig själv att jag inte kommer
använda det hursomhelst. Men känns som att jag fortfarande har lika mycker kläder kvar.
Har ju inhandlat mig lite nytt och så har jag tvätt att packa upp så det blir ännu mer kläder.
Men jag kan ju inte gå naken så ;)

Kvällen var tänkt att spendera hos olivia med bastu och mys med tjejerna, men det blev
ändrat eftersom bastun var bokad. Så elin ska i allafall komma till mig förmodligen fenny
och olivia också! Mysigt :) Det är idol just nu så jag ska börja ta mig mot soffan och mysa
med syrran med popcorn. Och jag är grymt laddad inför imorgon, party baby party!

Ha en bra fredagkväll :)




jag och johanna 06, saknar min blonda vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0