Hell if i

Alla kvällar går inte alltid som man tänkt sig, det gjorde verkligen inte lördagen.
Känns som att jag kunde göra vissa saker på ett annat sätt och ett bättre, men nu är de
försent. Så jag säger bara åt helvete med allt och så ska jag ligga under täcket hela jävla
dagen, har mycket plugg men har ingen jävla ork, helt seriöst.
Finns ingen ork till skola just här och nu.

men det var i alla fall mycket trevligt folk i boden, det är de alltid och där var de kul :)
Men när jag, olli och britta bestämde oss för att fara hem till luleå så gick det bara
åt helvete. Skulle ha stannat i boden, jag vet! Vadfan skulle man till luleå och göra?
jo jag vet varför och de var fan inte värt det..


I must confess it hurts a little more then it should


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0