get your shit together lil girl

Sitter hemma hos jessica just nu, kom ganska nyss hit, tog en promenad från palle
och hamnade här :) Vi ska snart gå mot tuna, ska bara förbi mammsen en sväng :)
Känns som att det var längesen jag träffade min mamma, har varit mest hos pappa
nu på senaste så kan ju bero på det. När jag kommer hem ska jag se bigbrother,
tänkte också ta tag i pluggandet om jag nu kommer orkar det? Så skoltrött så jag
vill bara lägga mig i min sköna säng och sova bort resten av skolan. Så känns det
just nu i allafall. Men imorgon ska jag med några från skolan och se teatern
"romeo och julia" där nämligen min kusin björn är huvudrollen romeo ;) Så då
får man känna sig stolt ;) Synd att talang inte går i släkten.. Men han är såå bra
och jag ska vara såå stolt! Det kan ni ge er fan på :)

Nåja, nu börjar nog jessica bli klar så vi ska börja bege oss :)
Hoppas ni haft en bra dag/kväll. Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0