Godmorgon

Godmorgon! :)
Har precis vaknat, men helle och vanessa ligger kvar och sover, fast ska väcka dom snart.
Idag far jag hem och förhoppningsvis så följer helena med, eller så kommer hon till mig
på fredag och partar med oss :) Igår var det mys, gutte och blomman kom och gjorde oss
sällskap :) Men filmen vi såg var inte så bra om man säger så, det var 18års åldersgräns,
men hallå? En liten skitunge skulle kunna se den. Man fick tillochmed skratta till den, den
var lite skrattretande för att den var så ful ;p Efter filmen pratade vi och bara umgicks sen gick
dom hem och jag och helle och vanessa flummade på. Somna efter två nångång tror jag.

Har varit hur skönt som helst att komma bort från luleå och speciellt att komma hem
till helle :) Vi har myst på som bara den, det behövdes :)

Nu ska jag avrunda, ha de bäst!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0